Wednesday 28 December 2011

tiada manusia yang pandai atau bodoh!

Matematik tak susah mana, kawan2x, adik2x, kakak2x, abang2x, anak2x sekalian. Tiada sesiapa yang pandai atau bodoh di dunia ini.

"Aku tak pandai matematik"

"Aku tak reti la nak jawab soalan matematik tu, susah sangat! aku tak pandai!".

Itu semua alasan untuk seseorang yang PEMALAS. Untuk mencapai kecemerlangan dalam Matematik, semua orang perlu rajin buat latihan, bila tak faham atau tak tahu nak jawab macam mana, cepat, terus bertanya pada yang pakar (tak pakar pun takpe, asalkan seseorang itu boleh ajar atau tunjukkan cara yang betul untuk menjawab soalan tersebut).

Ok, nanti saya sambung lagi, en. modi (pensyarah saya) nak ajar buat template pulak, hehe, saya budak baru belajar buat blog, hehe, en modi, tunggu!!

No comments:

Post a Comment